Zdrowe odżywianie z LightBox’em :)

cichopek_lightbox_katarzyna_misko_collective02

 

 

 

Żyję szybko, dzielę czas między obowiązki zawodowe i dom. Staram się być aktywna, zawsze na pełnych obrotach, a przy tym dbać o zdrowie. Kilka słów o mojej diecie i nie tylko 🙂

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Dbam o sylwetkę, ćwiczę na siłowni i trenuję jogę. Do tego dokładam zdrową, zbilansowaną dietę… I tu postawiłam na LightBox. Samodzielnie, będąc w ciągłym biegu, trudno byłoby mi  skomponować wartościową dietę i znaleźć czasu na przygotowanie posiłków, co za tym idzie jadłabym pewnie przypadkowe „zapychacze”. Dzięki LightBox już od kilku lat mam zawsze zdrowy posiłek przy sobie, nie muszę liczyć kalorii, przy tym jem smacznie.

Poniżej przepis na jeden z moich ulubionych deserów LightBox – pudding chia z żeliną wiśniową 🙂 Nasiona chia to małe czarne nasiona rośliny, która należy do tej samej rodziny co mięta i melisa. Nawet niewielka ich ilość dostarcza potężną dawkę wartości odżywczych a przy tym małą ilość kalorii. Zawierają m.in.: błonnik, białko, dobre tłuszcze omega-3, wapń, mangan, magnez, fosfor. Łatwo włączyć je w dietę, nie mają wyraźnego smaku, można je dodawać do soków, jogurtu, pieczywa, warzyw, a nawet jeść na surowo.

PUDDING CHIA Z ŻELINĄ WIŚNIOWĄ OD LIGHTBOX:

Mleko 1,5% – 180 g

Nasiona Chia – 30 g

Miód naturalny – 15 g

Nasiona chia zalewamy mlekiem, dodajemy miód, całość mieszamy i odstawiamy na parę godzin do lodówki. Gotowy pudding możemy ozdobić listkami mięty i ulubionymi owocami, pysznie smakuje również z żeliną owocową, najlepiej własnej roboty, na bazie dojrzałych, gotowanych owoców i żelu z mąki ziemniaczanej. Porcja 100 g puddingu i 30 g żeliny to tylko 150 kcal 🙂

Więcej o posiłkach LightBox znajdziecie na www.lightbox.pl Czasem wystarczy się zainspirować 🙂

 Fot.: Miśko Collective / www.danielmisko.pl 

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

katarzyna cichopek

 

 

Written by kcichopek876